Pages

Tuesday, February 17, 2009

Minggu ICT & Penampilan Diri



UKM. Seusai kuliah Kemahiran Menulis di DK3F 301, Bangunan Pusanika yang terlihat meriah kutuju. Pelbagai program menarik dijalankan di situ. Mengikut Pamplet yang kuperoleh;

Minggu ICT & Ketrampilan Diri
Tarikh: 16-20 Februari 2009
Tempat: Pusanika, UKM

Antara aturcara: jualan dan pameran, kampen Kitar Semula Komponen CPU dan alat elektrik, Pemeriksaan Gigi Percuma, Ikon Varsiti, Pertandingan sajak, bengkel photoshop dan lain-lain.

Kat sini yang menarik dan agak istimewa adalah Kampen Pelancaran Kitar Semula Komponen CPU dan Alat elektronik. Tak ramai yang ada kesedaran untuk kitar semula semua ni.


Ada pelbagai jualan dan pameran di semua aras Bangunan Pusanika. Meriah. Tak semua gambar-gambar yang tonjolkan kemeriahan berkenaan dapat diupload. sayang sungguh.


Pelbagai barangan dijual. Kamera, computer, insuran, pakaian, tudung, kerongsang dan sebagainya. Macam pasar malam pun ada.


Namun, dalam banyak-banyak gerai yang ada, gerai pameran citcat.com menarik perhatianku. Bukan sebab diberikan cenderahati berupa buku nota dan pen hijau yang comel sahaja, tetapi cotcat.com ini memang selalu kuguna. Maaf, lupa nak snap gambar masa tu. nak patah balik semula terasa malas pula. Jika nak tahu lebih lanjut tentang citcat.com ni bolehlah layari di http://www.citcat.com. Laman sawang ini menyediakan perkhidmatan terjemahan ke Bahasa Melayu. Cubalah!

Kiranya berminat, bolehlah ikuti pelbagai acara yang dianjurkan atau berkunjunglah ke Bangunan Pusanika untuk beli belah. Setakat nak habiskan seratus dua tu, tak perlu ke Bandar baru bangi atau Kuala Lumpur. Lansai di di sini sahaja.

No comments: